Attention: These forums serve as read only archive of the original and may not be modified. All user accounts and logins have been disabled. Attempting to login or view a user's profile, which requires a login, will result in a 404 error.

Search found 282 matches

by Juicer
Thu Dec 01, 2005 6:05 pm
Forum: SWG Creatures General Discussion
Topic: Looking for Old MMO Friends!
Replies: 0
Views: 6782

im game
by Juicer
Tue Nov 08, 2005 7:47 pm
Forum: News
Topic: CH and Bio engineers kicked out of swg
Replies: 23
Views: 32806

I hear World of Warcraft has a good CH system kinda thing
by Juicer
Tue Nov 08, 2005 5:25 pm
Forum: Creature Handler Discussions
Topic: Can't Believe It's Over...
Replies: 2
Views: 6583

:( I'm gonna start playin World of Warcraft now, with like 13 of my friends from school.
by Juicer
Thu Nov 03, 2005 4:48 pm
Forum: News
Topic: CH and Bio engineers kicked out of swg
Replies: 23
Views: 32806

get the badges now while they're still around :)
by Juicer
Thu Nov 03, 2005 4:46 pm
Forum: SWG Creatures General Discussion
Topic: More Changes for SWG - not looking good
Replies: 7
Views: 8052

dang, i was just hopin to start up CH again :( so are mounts and everything gonna be gone?
by Juicer
Wed Nov 02, 2005 10:15 pm
Forum: CH Newbie Help Zone
Topic: Newbie question
Replies: 4
Views: 7972

wow, old post, look at how far firespray's come already :D MCH
by Juicer
Wed Nov 02, 2005 9:04 pm
Forum: Creature Handler Discussions
Topic: CH template
Replies: 2
Views: 6559

lol, thanks for replying, and Torlenca, have you ever heard of pet trade-in? If you give someone a cu pa they can trade it in to a CH Trainer for a lvl 10, non-CH usable, cu pa.
by Juicer
Wed Nov 02, 2005 6:56 am
Forum: Creature Handler Discussions
Topic: CH template
Replies: 2
Views: 6559

CH template

Hey, I'm tryin to decide what to do with my Char. Right now he's Master Scout, Teras Kasi Master, Master Brawler, and pikeman 0101. im workin on mastering pikeman and probly droppin most of scout, but I'm not sure i wanna keep this. I really wanna get another fun prof like CH like I used to have, bu...
by Juicer
Wed Nov 02, 2005 6:48 am
Forum: BEAST News and Announcements
Topic: BEAST on Lowca
Replies: 0
Views: 6828

Sweet, if I take up CH again ill be sure to join :)
by Juicer
Mon Oct 31, 2005 3:20 pm
Forum: Creature Handler Discussions
Topic: Master Creature Handler here...I SUCK AT TAMING.
Replies: 6
Views: 9093

thanks, ive missed it a lot. I'm not sure I'm gonna get CH again after talking to some people last night and going hunting with some jedis :D i really want to grind for jedi, and im not sure how much CH is gonna help me with that. I'm gonna try Ranger for the extra 250k or so exp to turn in each tim...

Go to advanced search